Kız ben 20 yaşındayım ben de öyle oturuyorum arada. Aşırı rahat oluyor.
Oturmanın. Genetik olduğunu dusunmeye başladım
Çünkü benim baba tarafı bende dahil hep öyle oturuyorduk 12 yaşlarında bıraktım şimdi kızım 16 aylık öyle oturuyo
1,512,746 soru
24,673,307 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın