0 oy
279 göst.
Diğer kategorisinde (8,461 puan) tarafından

Yeni eve geçeli beri fırınım prizlere taktigimda her iki şalteri attırdı neden oluyor bu acaba :ermm: fırınsız kaldım 2 aydır, elim ayağımdı ya.... 

2 Cevaplar

+1 oy
(6,849 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Cnm şalter i degistirin hangisi atıyor ise tekli çıkıyor o. Evin voltaj ini kaldırmıyor demekki sürekli makinelerde çalışıyor bzmde öyle olmuştu eski evimde kiradayken. Eşin bile wolt yüksek alsın takar cnm
(8,461 puan) tarafından
Aynı anda  ana şalterle evin içindeki  şalter attiriyor :(  ne kadar ki o dediğin wolt yüksek?
(6,849 puan) tarafından
220 wolt olmalı diye biliyorum cnm. Benim de oleydi hem binanın girişteki atıyordu hem evdeki. Evde atanlara bak kaç tanesi atıyor onlar kolay sökülüyor eşin anlar belki. Elektrikciden alsin Cnm onlar iyi bilir. Bende de kahve makinesi fişe taktın 5 kez atti korktum artk aşağı in çık hamileydim. Elektrikci demişti sürekli evde çalışan aletler var üstüne bı wolt bişi takınca atıyor kaldırmıyor demiş.
-Reklam-
0 oy
(8,461 puan) tarafından

Post yukarı çıksın :)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,530 göst.
21 Ekim 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Guness.ozlem (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 423 göst.
22 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 367 göst.
23 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Papatyacicegi (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 253 göst.

Kategoriler


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...