Sizce iyimi buraya koyom ben hep fırınımı masa varda yemek yıyoz oraya koymadım bide bundan kulanan varmı alt üst pişirmesi ıcın hangi ayar yapılır benim diyer fırın çok basıtdi
Mini fırın ben oraya ait değilim der gibi gibi
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın