buyuk kizim - Pinar Alya. kucugum - Ahsen Sare . Ayni zamanda yazgı ismini cok seviyorum daha once bilseydim belki bunu koyardim
Bizimde henüz yok ama kızımız olursa
İlknur miya olcak inşallah
Rabbım bağışlasın kızımın ismi Leyla kendisi 3 Yaşına girecek şubatta
Ikı kizim var
Ruken
Meryem
Cok seviyorum isimlerini
Oglum da Yusuf Safa
1,512,175 soru
24,665,913 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın