0 oy
2,046 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2 puan) tarafından
Merhabalar Allah nasip ederse bir kızım olacak isim konusunu asamadik eşimle sizler neler koydunuz fveya koymak istiyorsunuz Rabbım evlatlarımızı bizlere bağışlasın:) 

63 Cevaplar

0 oy
(1,721 puan) tarafından
Kızımın adı ELİF RANA yine kızım olursa da ilay gökçe 
-Reklam-
0 oy
(682 puan) tarafından
Ben kızıma elisa Aden koyucam
0 oy
tarafından
Kızımın adı Sena Şerife senayı babası ile ortak koyduk şerife vefat eden annesinin ismi eşimin ben istedim koymak ...
0 oy
(1,747 puan) tarafından
Bahar❤️❤️ koydum ben canım ❤️
0 oy
(682 puan) tarafından
Bir kızım var 4 yaşında adı elha ezmira doğacak olan kızıma da elisa Aden koyucaz
(1,450 puan) tarafından
Elha ve ezmira anlamı nedir
0 oy
(147 puan) tarafından
Benim 8ki kizim var biri Dilara diyeri zeynep bir kızım daha olsaydı eslem sena koyardim
0 oy
(2,855 puan) tarafından
İki kızım var çok şükür ❤️ Ela ile Erva ❤️
0 oy
tarafından
Kızım Nehir

Bı kızım daha olsaydı

Ebrar koymak isterdim onuda severim 
0 oy
(2,319 puan) tarafından
Kızımın adı Ayza. Kendiside ismi gibi ay yüzlü meleğim:)
0 oy
(445 puan) tarafından
buyuk kizim - Pinar Alya.

kucugum - Ahsen Sare .

 

Ayni zamanda yazgı ismini cok seviyorum daha once bilseydim belki bunu koyardim :)
0 oy
(445 puan) tarafından

buyuk kizim - Pinar Alya.

kucugum - Ahsen Sare .

 

Ayni zamanda yazgı ismini cok seviyorum daha once bilseydim belki bunu koyardim :)

0 oy
(11,989 puan) tarafından
Kızım olursa eylül ismini koyarım oğlum var şaun 
0 oy
(382 puan) tarafından

Bizimde henüz yok ama kızımız olursa 

İlknur miya olcak inşallah:)

0 oy
(32 puan) tarafından
Benim de iki kızım var Hilal Sena ve Elif Huma üçüncüye isim bakiyrm bnde kızım olacak inşallah yine
0 oy
tarafından
İki kızım var aymira ve Arel 
0 oy
(7,514 puan) tarafından
Büyük kızımın adı= Ebrar şirin ❤️

Küçük kızımın adı= Eslem Hilal ❤️
0 oy
(534 puan) tarafından
Asel balım var bir tane ♥️
0 oy
(732 puan) tarafından
Hümay  öykü ♡kızımın adı 
0 oy
(3,550 puan) tarafından

Rabbım bağışlasın kızımın ismi Leyla <3 kendisi 3 Yaşına girecek şubatta :)

0 oy
(1,072 puan) tarafından

Ikı kizim var 

Ruken

Meryem 

Cok seviyorum isimlerini 

Oglum da Yusuf Safa<3

İlgili sorular

0 oy
36 cevap 1,958 göst.
0 oy
2 cevap 451 göst.
13 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde Belinay esila (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,852 göst.
0 oy
3 cevap 771 göst.
12 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Deniz1m (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,175 soru

24,665,913 cevap

366,975 kullanıcı

...