0 oy
2,046 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2 puan) tarafından
Merhabalar Allah nasip ederse bir kızım olacak isim konusunu asamadik eşimle sizler neler koydunuz fveya koymak istiyorsunuz Rabbım evlatlarımızı bizlere bağışlasın:) 

63 Cevaplar

0 oy
(20,073 puan) tarafından
Elif İlayda ❤️ 

Eda Nur ❤️ aslında Ebrar istemiştim olmadı  3.kiz olursa koyacaktim oda olmadii oğlum oldu❤️
-Reklam-
0 oy
tarafından
Elif 

Esma

Melek 

Prenseslerimin ismi
0 oy
tarafından
Biz de daha koyamadık ismi 32 günümüz kaldi

İlgili sorular

0 oy
36 cevap 1,958 göst.
0 oy
2 cevap 451 göst.
13 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde Belinay esila (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,852 göst.
0 oy
3 cevap 771 göst.
12 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Deniz1m (15 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...