0 oy
133 göst.
Diğer kategorisinde (2,605 puan) tarafından
Bugün ehliyete kayıt oldum gözlük kullanıyorum miyop var ama lens takıyorum sürekli gözlük kenarda duruyor lensle mi muayene ye giriyim sizce bide ehliyete gözlük yazılmasın takmıyorum çünkü takmayinca da ceza yiyorsun 

1 cevap

0 oy
(1,272 puan) tarafından
Ben gözlükle yazıldım canım bilmiyorum.

Doktor sorun olmaz dedi. Zaten gözlüksüz de araba kullanamam
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 487 göst.
5 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Mevah (2,605 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 496 göst.
0 oy
6 cevap 532 göst.

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,889 cevap

367,425 kullanıcı

...