0 oy
225 göst.
Diğer kategorisinde (456 puan) tarafından
Kizlar ben yazın ağustosta korona oldum çok dikkat etmemize rağmen ve cok ağır geçirdim hayla bazı etkileri devam ediyor malesef sizlere sorum 2 3 kez geciremler 2. De ilkine göre daha mı ağır yoksa hafif mi.gecirdiniz korkuyorum ya yune olursam daha mı ağır geçiririm diye tecrubelerinizi yazarsanız çok sevinirim

5 Cevaplar

0 oy
(11,729 puan) tarafından
Bi daha teste doktora gitmedim canım geçirdiysrmde hafif gecmıstır 
(456 puan) tarafından
2.kez olduğundan şüpheleniyor musun cnm.ilki nasıldi peki
(11,729 puan) tarafından
İlki de agır gecmedı canım biraz ates halsizlik felan ne oksurdum ne hapsırdım ilacta kullanmadım astım olmama ragmen rabbım korudu
-Reklam-
0 oy
(456 puan) tarafından
Kimse yok mu kizlar 
0 oy
tarafından
2 kez oldum ilki daha zordu
0 oy
(3,396 puan) tarafından
Bende iki kere oldum. İkincide hastanede yattim nefes alamiyordum
(456 puan) tarafından
İlkinde nasılsın cnm
(3,396 puan) tarafından
İlkinde tat koku kaybi yaşadim kemik agrim çok fazlaydi o kadar
(456 puan) tarafından
Sende de benim gibi korku olusmadi mi tekrar olursam diye
(3,396 puan) tarafından
Yok canim şuanda da domuz gribiyim valla
0 oy
(1,153 puan) tarafından
İlk cok ağır geçirdim. Sitma, ateş, sırt ağrısı en son tat koku gitmişti. Sonrakiler normal grip hafif vücut ağrısı şeklinde geçti. 6. Koronam bile olabilir şuan :)
(456 puan) tarafından
O zaman diğerleri daha kolay mı geçiyor cnm bende evden çıkmaya korkar oldum çok ağır gecti ya
(1,153 puan) tarafından
Kolay geçiyor ya normal grip gibi düşün.

İlgili sorular

0 oy
33 cevap 1,535 göst.
8 Aralık 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 230 göst.
16 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Musmutlu (456 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 431 göst.
0 oy
5 cevap 331 göst.
4 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Docentpapagan (511 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...