0 oy
204 göst.
Diğer kategorisinde (4,848 puan) tarafından

image



Sabah sagkik ocağına gittik de doktor bu ilaçlarla beraber birde antibiyotik yazmıştı iki çocuğum içinde kullanmam için doktor birine başka birine başka ilaç yazdı ama oglaninkinde de kizinkinide oğlana kullanabilecektim neyse eşim aldı bu ilaçları da netten baktım hangisi öksürük için diye ikisinicinde aynı işlev yazıyor kafam karıştı hangisi öksürük hangisi soğuk algınlığı ateş düşürücü bilen var mı ya 



2 Cevaplar

0 oy
(178 puan) tarafından
Parasetamol olan ağrı kesici olabilir 
-Reklam-
0 oy
(5,110 puan) tarafından
Prokpektusu yokmu yazar içinde 
(4,848 puan) tarafından
ikisinde de gene.ayni işlev yazıyo.baktim.da
(5,110 puan) tarafından
Peditusu kullan sadece o zaman o etkili guzel

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 379 göst.
17 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Irmaknehir (130 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 311 göst.
0 oy
2 cevap 251 göst.
0 oy
4 cevap 999 göst.
30 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Masallinam38 (745 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...