0 oy
240 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Eşim'inde benimde kargom gelcekti ama kacırdım kargoyu şubeden alem kargoların ıkısıde PTT de eşim kendi kargosunu alırken benimkinide alır mı ki 

4 Cevaplar

0 oy
(1,182 puan) tarafından
Alır ben esiminkini alıyorum genelde oda benimkini alır 
(11,989 puan) tarafından
İşallah olur öyle bişey
-Reklam-
0 oy
(457 puan) tarafından
Tabi cnm ben hep yaparım
(11,989 puan) tarafından
İşallah alır kimliğimide verdim alsın diye
0 oy
(11,828 puan) tarafından
Bazi ptt subeleri giciklik yapio esinin kimlik fotokopisiyle su tc nolu su kisi teslim alabilir yazili talimat istiyolar.
(11,989 puan) tarafından
Anladım işallah olmaz olursa ben alırım gıdıp
0 oy
(5,587 puan) tarafından
Ptt vermiyor. Yazılı beyan ve kimlik fotokopisi istiyorlar 
(11,989 puan) tarafından
Hayırlısı ben alırım yarın

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 453 göst.
2 Haziran 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Elif21 (3,285 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 225 göst.
26 Eylül 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 258 göst.
26 Nisan 2023 Diğer kategorisinde GSmsl (853 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 128 göst.
14 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,193 cevap

367,380 kullanıcı

...