Kkz valla bende korkuyordum ama hic bisey ik hiss etmedim hatta doktora sordum ya iyneyi niye yapmiyonuz yaptim hattda bitiyor dedi sevincden deli oluyordum az daha ilk once fis fis vurdu sonrasonda zaten gozumu kapatdim hic acmamak uzere bide baktim bitiyormus
Kız korkma uyusturuyorlar bişey olmaz
4 tane dış çektirmiş ben 4 tane dolgu yaptıran ben hiç korkma bence
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın