0 oy
188 göst.
Diğer kategorisinde (4 puan) tarafından
Kızlar nerdeyse 4 ay olucak doğum yapalı 1 kere adet oldum başkada olmadım neden aceba bu durumu yaşayan var mı 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende 3 ay oldu canım geçen afedersin pede bile gelmeyecek çok az kahverengi akıntım oldu o kadar 
(4 puan) tarafından
Neden böyle oluyor aceba
tarafından
Çok normal canım 1 buçuk yıla kadar felan normal diye biliyorum hatta yanlış hatırlamıyorsam bebek emzirdigin sürece adet düzensizliği olabilirmiş
-Reklam-
0 oy
(9,459 puan) tarafından
Ben 7 ay olmadım 
(4 puan) tarafından
Ben ilk ay oldum ama sonra olmadı
(9,459 puan) tarafından
Bende ilk ay oldum canım. Düzensizlik oluyor doğumdan sonra

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 573 göst.
0 oy
1 cevap 132 göst.
0 oy
2 cevap 209 göst.

Kategoriler


1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...