0 oy
162 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
bana her hafta gel.diyodu şimdi ne der 39 oldum

4 Cevaplar

0 oy
(9,528 puan) tarafından
Yine haftalık git canım. Doğana kadar 
tarafından
randevu yokki 15 gun sonraya ancak buluyorum
(9,528 puan) tarafından
Valla ben de bugün 38 haftalık oldum. Dün kontrole gitmiştim. Haftalık gel bundan sonra dedi. Eşim gidip sabah sıra alacak artk öğleden sonra da ben muayeneye gidicem.
-Reklam-
0 oy
(1,369 puan) tarafından
Beni 2 günde bir çağırdı özel hastaneydi ama nst ye bağlıyordu. Şuan gereksiz olduğunu anlıyorum. Çocuk geldi mi zaten her koşulda anlıyorsun 
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Devletse 40 dan sonra acilden girebilirsin
0 oy
(118 puan) tarafından
Canım bende 39 haftaligim 35 ten sonra her hafta çağırdı beni ben bı hafta randevu alıyorsam öteki haftaya randevu almıyorum 10 gün içinde hastaneye gidince tekrar alıyor 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 144 göst.
28 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 156 göst.
7 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 561 göst.
16 Haziran 2019 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 143 göst.
18 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Docentpapagan (511 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...