Kızım 18 aylık ateşli ve burun akıntısı var doktor bu şurubi yazdı. Netten baktım toplatıldıgi yazıyordu birde büyük yaş için yazıyordu. İkilemde kaldım.
Ben sürekli kullanıyorum cnm. Hatta dün aldım daha. Soğuk algınlığı için
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın