0 oy
377 göst.
Diğer kategorisinde (385 puan) tarafından

Dünya kupası maçına ara girdi bende anlik almaya geldim o arada :D ne yapıyorsun bacılar

image

8 Cevaplar

0 oy
tarafından

image

heeee burdayım söyleeeee sjsj
(385 puan) tarafından
Ahahha yerim onu yaa ne yapıyor o orda
(9,420 puan) tarafından
Bı girmedikleri fare deliği kaldı jsjsjsj ♥️☺️
(15,743 puan) tarafından
Anam anam bak hele ya maşallah büyüdü pasa
-Reklam-
0 oy
(126 puan) tarafından
Balık yedik yumuşatıcı ile vanilya kaynıyor kokusu geçsin bulaşık yıkıycam
(126 puan) tarafından
Vallah aldı kız yumuşatıcının içine 1 paket vanilya kattım koku kalmadı
(385 puan) tarafından
Suya biraz yumuşatıcı koyuyorsun bide vanilya öyle koku çıkana kadar kaynıyor demi
(126 puan) tarafından
1 kapak yumuşatıcı 1paket vanilya suyun içine koy ocakta kısık ateşte kaynasın
(385 puan) tarafından
Tamam canım çok sağol Allah razı olsun
(126 puan) tarafından
Rica ederim canım
0 oy
(14,397 puan) tarafından

Bebe uyutuyom :D yeşil çay eşliğinde 

image

(385 puan) tarafından
Kolay gele canım Allah yardımcın olsun :D
0 oy
tarafından
Afiyet olsun canım oruçluydum yemek yedik bulaşıkları yıkadım uzandım öylece azcık kendime geleyim de çay demliyecem inşallah 
(385 puan) tarafından
Ohh maşallah Allah kabul etsin inşallah canım
tarafından
Amin canım Allah razı olsun
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Oğlumla eşimi bekliyoruz
0 oy
(6,806 puan) tarafından

image

oğlumun yarım saat uğraşarak topladığım oyuncakları 1 dkda bu hale getirişini izliyorum gözlerim yaşlı :D
(15,743 puan) tarafından
Ay hele şu attan bezdim bezdim Allah'ım:⁠-⁠D
(385 puan) tarafından
Aynı durumdayız bizde yaa
(6,806 puan) tarafından
Hiç sorma :D hepsi yerlerde
(15,743 puan) tarafından
Üç yaşında oğlum bu ati sürüyor evde babasını da arabaya oturtuyor ben ses yapmayın demekten bitiyorum artık
(6,806 puan) tarafından
Benimki 1 yaşına ay sonu girecek ve bu at için kıyamet kopuyor kendisi binemiyor bizim bindirmemizi ve evde gezdirmemizi istiyor :D
(15,743 puan) tarafından
Evet sninki kucugumle benim ☺️bizim de Ocak 11 nasipse yaşımız☺️işte büyüyünce felaket oluyor ya at için ağlıyor üç yasinda
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Afiyet olsun ben de pasalarimla oturuyorum onlar oynuyorlar☺️
(385 puan) tarafından
Ohhh ne güzel
0 oy
(5,183 puan) tarafından

Anlık mutfakta peynir denemesi yapıyorum bakalım artık ortaya ne çıkar :D

(385 puan) tarafından
Güzel olur eminim
(5,183 puan) tarafından
İnşallah

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 993 göst.
22 Mart 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Habis57 (2,350 puan) tarafından soruldu
+1 oy
22 cevap 1,796 göst.
9 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 812 göst.
23 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 642 göst.
3 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Kezban Demirdelen (1,274 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,659 cevap

367,030 kullanıcı

...