0 oy
348 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,180 puan) tarafından
Kızlar kazak sweatshirt falan alcam kendime. Ama geçen ay LC Waikikiden aldım daha kazağı yıkamadan iki kez giydim tuylendi saldı kendini. Hiç beğenmedim yani seneye giyemem büyük ihtimal. Şimdi bir sweatshirt ve bir kazak alayım diyorum ama iyi bir markadan alayım uzun süre giyeyim diyorum. Tavsiye edeceğiniz bir marka var mı ?

8 Cevaplar

0 oy
(33,511 puan) tarafından
Ben hep waikiki den alırım çok memnunum hiç böyle bişey olmadı
(2,180 puan) tarafından
Ben üç tane aldım geçen ay cnm hepsi saldı kendini ya da tuylendi iki üç giymeye. Triko ve normal örme kazak
(33,511 puan) tarafından
Bende triko ve kışlık kazak almıştım canım bişey olmadı hiç değişiyo demekki
-Reklam-
0 oy
(6,532 puan) tarafından
Mango ve Join Us in kazaklari cok kaliteli. 5 senedir kullanirim hala ilk gunku gibi. Trendyol millaninda fena degil 2 sene giyilir. Kotonun da swetleri guzel. Mangonun da swetleri guzel. İnirimleri takip et yari fiyatina iniyo.
0 oy
tarafından
Zara Bershka ve Stradivarius iyi bı bak istersen 
0 oy
(10,061 puan) tarafından
H& M çok kaliteli bence 
0 oy
(6,719 puan) tarafından
Evet bende kendim ve kızım için lcw almayı bıraktım hemen tüylendi kolları genişledi şimdi defactodan bi kaç kazak aldım ve Trendyolmilla dan memnunum 
0 oy
(5,418 puan) tarafından
Gizia çok iyi ya. Ben bayılıyorum.
0 oy
(20,180 puan) tarafından
Only, mavi, dilvin ben bunları kullanıyorum memnunum
0 oy
(187,435 puan) tarafından
butcene uyarsa ipekyol harika

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 179 göst.
0 oy
1 cevap 220 göst.
0 oy
4 cevap 405 göst.
5 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 208 göst.
3 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Ebru_2810 (123 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...