Ben daha napıyım anam bacım 3 test
Kızlar 2 kez test yaptım en son geçen pazar yaptım negatif çıktı. Bugün yine test aldım 10 gün gecikti adetim ertes hapı kullanmıştım onun dışında bişey kullanmadım neden adet olamıyorum ya
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın