+1 oy
1,267 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,005 puan) tarafından
Ne yemek yapacaksıniz kızlar ben sarma yapacam

35 Cevaplar

+1 oy
(5,714 puan) tarafından
Benim koca yok bugün yemeğe kuzularim ne isterse onu yaparım 
(2,005 puan) tarafından
İyi ne güzel benimki sürekli var
-Reklam-
0 oy
(187,446 puan) tarafından
fikrim yok      
(2,005 puan) tarafından
Allah versin inşallah (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤
0 oy
tarafından
Ayyy valla bnde onu düşünüyorm 
(2,005 puan) tarafından
Yaptın mı bari
0 oy
(8,305 puan) tarafından
Bende mi sarma yapsamki bilmiyorum şuan :)
(2,005 puan) tarafından
Sen ne yemek yaptım
0 oy
tarafından
Nohut pilav var dünden ama yetmez yanına bişey bulmam lazım 
tarafından
Bizde yaparız öyle aşkom ama şu an yok elimde :) keşke sen yollasaydın bana 1 kavanoz jsjsjjs
(2,005 puan) tarafından
Afiyet olsun çorba güzel gidiyur
tarafından
Valla banada anacım yapıyor. Bittikçe yapıyor. Çorum mantisi
(2,005 puan) tarafından
Ne güzel ellerine sağlık teyzemin ozmn
tarafından
Sağol cnm
0 oy
(2,359 puan) tarafından
Ben yemek değilde dolaba bisiler attım 

İçli köfte 

Köfte yuvaladjm 

Sarma sardım

Hingel yaptım 

Börek saracagim 
(2,005 puan) tarafından
Daha önce yapıp buzluğa mi koymuştum
(2,359 puan) tarafından
Yeni yaptım canım bugün koydum dindurdum
0 oy
(1,274 puan) tarafından
Et çıkardım ne yacağımı bilmiyorum et duruyor sadece bana fikir verin :D
(592 puan) tarafından
Saç kavurma yanına pilav salata bide ayran yada turşu
(1,272 puan) tarafından
Firinda guvec yapabilirsin etli sebzeli
(1,274 puan) tarafından
Haşlama yaptım patates soğan sarmısak lı eşim biraz hasta şifa niyetine
(2,005 puan) tarafından
Tavuk tantuni olabilir
0 oy
(592 puan) tarafından
Bende de sarma var hem lahana hem yaprak 
(2,005 puan) tarafından
İyi bakalım afiyet olsun
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Yspmicam bugün oğlumu uyutup temizlik yapcam sonra eşime yoruldum temizlik yaptım yemek yok dicem oda mecbur hadi yemeğe gidelim diyecek :))
(833 puan) tarafından
Güzel taktikk:):)))(
(2,005 puan) tarafından
Ne güzel bizimki anca der kahvaltı yapalım cikardimi eşin yemege
(5,740 puan) tarafından
Evet çocuğu anneme bıraktık nargile bile yapcaz bizim kine gezme olsun
(2,005 puan) tarafından
Ne güzel oyke anlayış eşim yok
(5,740 puan) tarafından
Senin eşinin daha güzel huyları vardır canım boşver benim ki de hediye bilmez çiçek bilmez daha dün kavga ettik neden hiç bana hediye almıyorsun diye senin beğendiklerini alıyorum ya diyor öyle de odun
0 oy
tarafından
Bigun esim yok oglumla bana makarna corba 
(2,005 puan) tarafından
Ne güzel afiyet olsun size
0 oy
(3,238 puan) tarafından
Barbunya var aklımda yanına da bakalım 
(2,005 puan) tarafından
Afiyet olsun
0 oy
(15,743 puan) tarafından

Uf ben de bilmiyorum sulu yemek napsam :ermm:

(2,005 puan) tarafından
Ne yaptıysam
0 oy
tarafından
Ay bugün rahatim kaynanam cagirdi yemeğe :D
(2,005 puan) tarafından
Ne güzel
0 oy
tarafından
Düşünüyorum öğlen yapicam biseyler Eşim çocuklar yesin kendimede akşam yaparım biseyler niyetliyim 
(2,005 puan) tarafından
Allah kabul etsin inşallah
0 oy
tarafından
Bilmiyorum eşim belki balık pişirtirip gelir dışarıdan ama ablama gitme ihtimalim de var eğer gidersem balığı iptal ederim
(2,005 puan) tarafından
Benim kimsem yok keşke annem olwydi gurbette sor yq
tarafından
Ay evet çok zordur eminim ben annemsiz asla yaşayamam her hafta mutlaka görecem
(2,005 puan) tarafından
Kimsem yok dertleşecegim konuşacağım maalesef zalim felek
0 oy
(739 puan) tarafından

Pırasalı börek salata içecek nasipse planım bunlar :)kafamda bir kaç günlük yada haftalik liste yapıyorum genelde ona göre alışveriş yapıyorum canım:) 

(2,005 puan) tarafından
İyi bakalım zeki karisin(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤
(739 puan) tarafından
Teşekkür ederim:)
0 oy
(39,744 puan) tarafından
Nohut yahnisi yapacam 
(2,005 puan) tarafından
Afiyet olsun
0 oy
(200 puan) tarafından
Tas kebabı ve pilav düşünüyorum ama sadece düşünüyorum:)
(2,005 puan) tarafından
Artık ne yaptıysam afiyet olsun
0 oy
(833 puan) tarafından

Offff bana yemek demeyin nolur yoruldum artık yaaa:((((:'(

(2,005 puan) tarafından
Hepimiz yorulduk ama anlayan kim
0 oy
tarafından
Daha düşünmedim 
(2,005 puan) tarafından
Ne yediysen afiyet olsun bakalım

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 762 göst.
23 Nisan 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde Periiiii (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
43 cevap 1,137 göst.
27 Ocak 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Damla berna (3,742 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 576 göst.
10 Mart 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Davudun annesi (58 puan) tarafından soruldu
+1 oy
35 cevap 978 göst.
7 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Figenbzts (219 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...