Benim oğlumda 1. Sınıfa gidiyor. Biz bundan aldık. İçine kartta alıyorsun. 21 TL fatura ödüyoruz. Geç kaldığımız zaman ya arıyor ya kamera açıyor. Konum bilgisi görebiliyorsun. Okula vardı, çıktı diye bilgi geliyor. Adım sayısı herşeyi gösteriyor. Aşırı kullanışlı birsey.
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın