0 oy
137 göst.
Diğer kategorisinde (357 puan) tarafından
Kızlar kafayı yicem artık önceden de paylaşmıştım mr çektirmemi istedi doktorum çektirdim e nabız da hemorajik kist yazıyor ama hastane radyoloji sonuçlarında endometriozis yazıyo hangisi doğru çıkar bana bişey söyleyin lütfen 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 497 göst.
7 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nurayay (66 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 1,194 göst.
14 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yenianneadayi1 (238 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 197 göst.
19 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Cansuklns (628 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 853 göst.

Kategoriler


1,512,655 soru

24,671,928 cevap

367,298 kullanıcı

...