Yoruldum ya markete git gel bu pastayı yaptım sizce güzel duruyor mu
aancak bu kadar oldu vallaha
Eee ben olmadan nasıl boğazından geçecek heee ellerine kollarına sağlık canım afiyet şifa olsun çok güzel görünüyor mikemmelll
Eline sağlık kiz evde yapmak da pahalanmis ya artik
Üstünde ki o çikolata mi ne bilmiyorum benim kullandığım vitamin ilacına benziyor kokusu berbattı yutana kadar nefesimi tutardım iyyyykk aklıma o geldi burnuma da kokusu
Onun dışında güzel görünüyor eline sağlık.
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın