Ya dün ebebekten bunu aldım kamerası falan çok güzel lakin bebeğim agladiginda sesi bize gelmiyor sadece bildirim olarak hareket algılama var diyor var mı aranızda bundan kullanan çok pişman oldum ya aldığıma değişimde yok ifadede napicam bilmiyorum
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın