0 oy
382 göst.
Diğer kategorisinde (1,915 puan) tarafından
Biz bu ay firotoz almak istiyoruz ama markasına karar veremedim. Philips alacak kadar bütçemiz yok maalesef Kumtel xiomia schafer ve belki karaca bunlardan kullandıklarınız var mı  memnun musunuz 

4 Cevaplar

0 oy
(187,424 puan) tarafından

image

baska kullaniyom ama cok memnunum

(15,743 puan) tarafından
Ee kızım senin varmış airfryin o zaman ne gereksiz diyosun:⁠-⁠D:⁠-⁠D
(15,743 puan) tarafından
Valla bende begenmeyenleri anlamyrm hiç gayet rahatlik bence☺️
(187,424 puan) tarafından
len 4 lu elektrikli cam ocak iste sjsjs ayfer goruntusunde degil ahahaha sjsjsjs
(15,743 puan) tarafından
Anlddim onu ama bizler için rahatlık yani tavuk falan kizartirken başında bekliyordum tavası suyu büyü bu benim icin rahatlık oldu kizartmalari falan güzel yapiyor iyiki almışım diyorum gulo sağ olsun☺️
(187,424 puan) tarafından
gule gule kullaan ♥️♥️♥️
-Reklam-
0 oy
(1,337 puan) tarafından
Airfermi alacaksınız 2 ay önce trendyoldan 3500 aldım philips
(1,915 puan) tarafından
Çok uygunmuş suan fiyatı 8000 tl
(15,743 puan) tarafından
Kumtel airfry kullanyrm ben memnunim
(1,915 puan) tarafından
Kumtelin hangisi dijital olan var bir de amnuel olan resim atma imkanın var mi
(15,743 puan) tarafından
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Xıaomı aldık canım daha gelmedi ama
0 oy
(1,642 puan) tarafından
Ben karaca kullanıyorum daha alışma asamasindayim

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 793 göst.
5 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 256 göst.
16 Ocak 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 475 göst.
21 Aralık 2022 Diğer kategorisinde M. Nur (846 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 711 göst.
19 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Ahdevefaa (228 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...