Hayatımın bütün şansını büyük oğlumun bez bıraktırma sürecinde kullandım sanırım oglum 1 yaşından beri az çok konuşuyor ozamanda beri cisi geldiği zaman anlatırdı rahasis olurdu bezinden bende havalar sıcak olduğu zaman bezini baglamadim Allah'a şükür bir buçuk seneden beri bezi cikartik hayatımızdan
İlk çocuğumu 34 Aylıkken kestim İkincim şuan 26 aylık hala bezliyorum yaza kadar da bezlerim gibi :)
1,512,518 soru
24,670,252 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın