0 oy
895 göst.
Diğer kategorisinde (1,313 puan) tarafından

image

esimin kuzenin nişanı var salon tutmuşlar sizce bu elbise nasıl herkes şık giyinicek ama ben abartmak istemiyorum 

19 Cevaplar

0 oy
(14,276 puan) tarafından
Bence gayet güzel 
(1,313 puan) tarafından
Altına topuklu giymek istemiyorum spor giysem olur mu
(14,276 puan) tarafından
Sporla hoş durmaz topuklu daha iyi kaldırır platform topuk şart değil
-Reklam-
0 oy
tarafından
Güzel canım     
(1,313 puan) tarafından
Canım altına spor olur mu
tarafından
Olmaz bence canım
0 oy
tarafından
Ya kuzum bunu almadan önce satıcıya sorar mısın içi belli ediyor mu? Hen bundan aldim başka siteden kolları siyahtı aldim giydim birde baktım bacaklarım ben burdayım diyor nasıl sinir oldum . Astarı yokmuş içinde:((
tarafından
Sen astar giyebilirsin altına
tarafından
Artik giremiyorum içine maalesef kalcalarim
Büyüdü:((
0 oy
(1,117 puan) tarafından
Guzel canim gayet
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(495 puan) tarafından
Güzel ben beğendim ama aynı kadın gibi giyinmen gerekiyor yoksa olmaz siyah eşarp stiletto galiba o ayakkabı 
(1,313 puan) tarafından
Evet canım teşekkür ederim
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Beğendim güzel :;)
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(1,015 puan) tarafından
Guzel hatda harika ama nolurki bu tesettur kiyafetleri en az bes on santim daha uzun olsa:(
(1,313 puan) tarafından
Bende boyu sıkıntı ediyorum o yüzden topuklu giymek istemiyorum
(1,015 puan) tarafından
Dimi bintek ben takiyorum saniyorum cunki bi cok kadin nede olsa tesettur icin dikilmis bi bildikleri vardir diyip giyiniyor ve bence tesetture yaramiyor boyle kosalik.ama aldiktan sonra terzide iki dakikalik islem.ayagini uzatmak
(1,313 puan) tarafından
Yada terziye götürürüm eşim inanılmaz takıntılı asla izin vermeZ
(1,015 puan) tarafından
Kiz ben ne diyomm:)
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Gayet uygun bence
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(784 puan) tarafından
Olur ben de kına gecesinde giymiştim herkes çok beğendi çok ağır duruyor 
(1,313 puan) tarafından
Astarı var mıydı
(784 puan) tarafından
Kumaşı ince değll içinin görünmesi imkansiz ben Trendyol dan aldım birde benim aldığım site deki manken de buydu zaten
(784 puan) tarafından
0 oy
tarafından
Bence gayet güzel canım 
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından
Güzel cnm ben beğendim 
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Çok asil ve şık bence kesinlikle al bunu 
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Güzel bence ama astarı varmı artık çoğu elbisenin astarı olmuyor iç görünüyor malesef 
(1,313 puan) tarafından
Hiç bilmiyorum ya herkes memnun yorumlarda
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Gayet his ve duruma uygun cnqim direk bence bu kombini yap
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(7,035 puan) tarafından
Çok güzel canım ama bunu bizim burda herkes giydi bende başta çok heves etim alım diye ama herkes giyince vazgeçtim eğer sizin orda çok giyilmediyse giy çok güzel 
(1,313 puan) tarafından
Ben daha kimsenin üstünde görmedim
0 oy
tarafından
Kız kardesimde aynısı var boyu çok uzun değil yani sen uzun boylu ise kısa kalabilir birde kumaşı sürekli yukarı toplaniyor yürürken 
(1,313 puan) tarafından
168 boyum olur mu acaba eşim izin vermez kısa ise
tarafından
Bence kısa olur canım kardesimde senle aynı hemen hemen
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Canım bu elbise çok kısa boyu çok kısa resimdeki gibi değil 
0 oy
(64,966 puan) tarafından
olurda kollari guzel değil 
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Çok hoş canim 

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 352 göst.
19 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 353 göst.
11 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,261 göst.
26 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde Pisupisu (2,019 puan) tarafından soruldu
+4 oy
10 cevap 507 göst.

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,833 cevap

367,250 kullanıcı

...