0 oy
1,656 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,175 puan) tarafından

Kaç lokma yicez diye 2 saat ISPANAK yıkamak zulüm yaaaa..... yıka doğra offf insanın beli kopuyor :(:blush:

21 Cevaplar

0 oy
(3,224 puan) tarafından
Bugün ıspanak yapacaktm sırf uğraştırıcı diye yapmadm cidden yaa :)
(1,175 puan) tarafından
İşte yemesi güzel yapmasi zor vala☺️☺️
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 260 göst.
0 oy
2 cevap 235 göst.
12 Şubat 2025 Moda kategorisinde Ftm1907 (979 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 184 göst.
0 oy
2 cevap 337 göst.
26 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Lina42 (5 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,237 soru

24,666,690 cevap

367,036 kullanıcı

...