Kizlar nbysnz ??
Ben elmalı turta yaptim bebisi salliyorum cay demledm film izliyoruz kocacikla sizler nbysnz
Afiyt olsn kac gundur bunu yapcam diorum bende ya
Afiyet olsun esimi bekliyorum çocukları uyuttum biri odada biri yanımda gazı oldukça uyanıp uyuyor öyle.
eeşime kahve verip uyucam ☺️☺️
Bende kahveli kek yaptim simdi bebeleri uyutuyorum canm ellerine sağlık afiyet olsun
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın