0 oy
223 göst.
Diğer kategorisinde (18 puan) tarafından
İyi geceler arkadaşlar üç aylık korunma iğnesi yaptırdım kanamam kesilmiyordu kadın doğum doktoru progestan yazdı bugün başladım kullanmaya ne zaman etki eder sizce bilgisi olan var mı bu ilacı aslında gebelikte kanama yada düşük tehlikesi olanlara veriyorlar ama aynı zamanda hormon ilacı diyede geçiyor varmı bu tarz durumlarda kullanan gebelik dışı kanamalarda kullanan başına gelen var mı 

1 cevap

0 oy
(18 puan) tarafından
Kimse yok muuuu
(18 puan) tarafından
Kizlarrrr
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 476 göst.
6 Nisan 2021 Diğer kategorisinde BAHAR277 (29 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 149 göst.
17 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Knisa (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 317 göst.
17 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Knisa (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 268 göst.
17 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Knisa (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...