0 oy
244 göst.
Diğer kategorisinde (39,736 puan) tarafından

Yemek adı geçeceği için ne olur ne olmaz aseren gelme dedim. Gelirseniz siz bilirsiniz :D bugün menüde hamsi balık vardı en son saat 5 gibi yemiştim çok acıktım baktım dayanamıyorum kalktım yarim ekmek sandviç yedim az önce  içine de peynir koydum balıktan sonra peynir iyi cesaret o kadar saatten sonra bisey olmaz heralde dim.  Simdi o sandviçin üstüne uyumaya gidiyorum :D

1 cevap

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Kiz hep derler balık ayran olmaz diye biz hep balık ayran birlikte tüketiyoruz hiç bisey olmuyor 

Yani onca saat sonra ne olacak peynirden
(39,736 puan) tarafından
Valla bilemicem artıkın bir tırsarak yedim ama baktım ki ekmegin sonu gelmiş bile artık nasıl acıktıysam  :D
-Reklam-

İlgili sorular

+2 oy
27 cevap 1,688 göst.
31 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Mrs.Eris. (2,877 puan) tarafından soruldu
+2 oy
16 cevap 1,236 göst.
6 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Mrs.Eris. (2,877 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 462 göst.
1 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde &dunyali& (840 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 776 göst.
23 Şubat 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde -anne- (15,831 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...