Soğuk. Çok soğuk,
Soğuk daha da soğuk olacak bu geceeeeeee.
Doğalgaz bile işe yaramıyor. Donuyoruuuuuum
plaka 34. Sizin oralarda soğuk geçiyor mu bayağnlaaaar....
Bizimde 34 ama donmuorz valla
1,512,230 soru
24,666,617 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın