Soğuk. Çok soğuk,
Soğuk daha da soğuk olacak bu geceeeeeee.
Doğalgaz bile işe yaramıyor. Donuyoruuuuuum
plaka 34. Sizin oralarda soğuk geçiyor mu bayağnlaaaar....
Bizimde 34 ama donmuorz valla
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın