0 oy
210 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (527 puan) tarafından
İnternete de baktım ama tam Bi cvp bulamadım. 10 aylik şuan bingildagi küçülmüş gibi geldi baya . Bide hafif çöküklük var neden oluyor ?  Ne zman kapanması normal acaba ? Bu aylarda kapansa sıkıntı olur mu 

1 cevap

0 oy
tarafından
Oglumun 2 aylikken kapandi. 6 ay sonrasi sıkıntı olmuyor diye biliyorum 
(27 puan) tarafından
Erken kapnmış bebekte bi sıkıntı var mı benimde bebeğim 1 aylık kapanmış dediler sağlık ocağından yarın çocuk doktoruna götürcem bakalım ne diyecek
tarafından
Benim oglumun kafatasi sekil bozuklugu var. Hala devam ediyor tam duzelmis degil. Trigonosefali teşhisi konuldu. Bir ara denge bozuklugu oldu yururken cok düşüyordu vitamin takviyesi  ile hamd olsun duzeldi. Suan 27 aylık elhamdülillah gelişiminde bir sıkıntı yok. Bingildak erken kapandiysa kafatasinin büyüme hizi takip edilir ona her ay dikkat et
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 197 göst.
23 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 330 göst.
+1 oy
9 cevap 588 göst.
3 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 729 göst.
19 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...