0 oy
157 göst.
Diğer kategorisinde (2,002 puan) tarafından
Orda bı doktora muayeneye gidiyorum hep doktorum iyi çok memnunum sezeryan Olcam doğum yaptıktan snra nasıllar ilgileniyorlar mi hangi doktor iyi giden varsa anlatabilirimi olumlu olumsuz yönleri neler 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 179 göst.
0 oy
2 cevap 604 göst.
0 oy
0 cevap 341 göst.
0 oy
1 cevap 317 göst.
20 Eylül 2022 Diğer kategorisinde 1tirtil1cicekannesi (1,450 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...