0 oy
281 göst.
Diğer kategorisinde (1,721 puan) tarafından

Ya ben mi yapamıyorum makina da mi sorun var bilmiyrm beyazlarımı bebek programı yani 3 .23  60° de 400 debir şeklinde bazen 90° 400 devir şekilde  yıkıyorum deterjan omo kullanıyorum ama lekeler çıkmıyo bir türlü  bu benden mi makinamdan mi kaynaklı servis acitirmam gerekiyor mu..? Makinam da bu

image

6 Cevaplar

0 oy
(16,325 puan) tarafından
Benim makinemde bu model sorun yok benimkinde lekeleri de çıkarıyor
(1,721 puan) tarafından
Bende lekeler çıkmıyo leke vanish leke çıkarıcı da kullanırım ama çıkmıyo bende sen hangi programda kullanıyorsun ben çok çamaşır da atmiyrm
(16,325 puan) tarafından
Ben cok çamaşır yıkarım özellikle lekeli olanları bekletmem içine işler çıkmaz diye siyahları 30 bazen 40ta yıkıyorum, beyazları ve açık renklileri ayrı ayrı atıyorum eğer çok lekeli varsa 60da yıkıyorum çok leke yoksa 40ta yıkıyorum. Daha önce Omo da kullandım uzun süre yine sorun olmadı
-Reklam-
0 oy
(2,019 puan) tarafından
Aynı modeli kullanıyorum ben beyazları pamukluya atıyorum 40-60 derece de tertemiz oluyo bebek programı kısa program gibi yıkıyor pek temizlemiyo
(1,721 puan) tarafından
Hangi deterjanı kullanıyorsun ve pamuklu da kaç devir yapiyrsn
(2,019 puan) tarafından
Ben peros kullanıyorum 800+1000 arasi
0 oy
(945 puan) tarafından

Bende de sorun var cnm aynı Beko marka makinem alıştım valla lekeleri hiç çıkarmazimage

(1,721 puan) tarafından
Bende de hiç çıkmıyo sanki hiç yıkamamış gibi
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Leke çıkarıcı kullaniyomusun canım 
(1,721 puan) tarafından
Kullanıyorum cano vanish leke çıkarıcı
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Lekeler için leke çıkarıcı kullan
(1,721 puan) tarafından
Kullanıyorum cano ona rağmen yine çıkmıyo
(9,394 puan) tarafından
Allah Allah. Bir göster o zaman servise
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Bişey söylüyum mi servisinde cagirsan bir b*k yapmıyolar benim de aynısı bende lekesiz kıyafetler yumuşatıcı kullaninca lekeli çıkıyor iki defa servis çağırdık o zaman yumuşatıcı kullanmayın dediler şaka gibi daha makinem 3 Aylıktı perdemi attım makineye bir baktım büyük büyük guneslikte siyah renkte lekeler ama her yerinde oturdum ağladım netten araştırdım yumuşatıcı lekesi bir şekilde hallettim ben aldığım kıyafetleri ilk makineye atarım bayramdan iki gün önce attım oğlum bayramda giysin diye oda eşimin tişörtu böyle bir sürü şey leke oldu makinede şuan yumuşatıcıyi kendi bulduğum yöntemle kullanıyorum makine yıkaması biter sonra yumuşatıcı koyar durulamaya atarım o şekilde çözüm bldum velhasıl serviste hiç bişey yapmıyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 411 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 249 göst.
26 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 396 göst.

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...