Ya ben mi yapamıyorum makina da mi sorun var bilmiyrm beyazlarımı bebek programı yani 3 .23 60° de 400 debir şeklinde bazen 90° 400 devir şekilde yıkıyorum deterjan omo kullanıyorum ama lekeler çıkmıyo bir türlü bu benden mi makinamdan mi kaynaklı servis acitirmam gerekiyor mu..? Makinam da bu
Bende de sorun var cnm aynı Beko marka makinem alıştım valla lekeleri hiç çıkarmaz
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın