Hep bana albeni ya da benim o alır. bende banamı aldın, aldığının adı ne o ne demek diye konuştururum
Gelir şimdi linç tayfa
1,512,386 soru
24,668,475 cevap
367,127 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın