0 oy
119 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (620 puan) tarafından
Kizlar enfeksiyon dan dolayı sipraly çıkardı doktor ama adet değilken çıkarıldı her hangi bir kanamam olmadi iki gün akıntı oldu sadece 9 gün oldu cikarali dün adet günümdu biraz koyu gibi geldi bu günde öyle adet miyim yoksa sipraly çıkardıktan sonra ara verip tekrar gelir mi iğne yaptıracam bir aylık ignelerden ama iğne yapıp sonra da hamilelik durumu yaşamak istemiyorum 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 216 göst.
29 Temmuz 2025 Cinsel Yaşam kategorisinde Ceylanemrah (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 490 göst.
0 oy
8 cevap 1,027 göst.
3 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Myangell (1,387 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,788 cevap

367,418 kullanıcı

...