0 oy
530 göst.
Diğer kategorisinde (3,396 puan) tarafından
Kizlar deprem bolgesinde ki orta ve ağir hasarli binalar yikilacakmis galiba. Bu insanlarin esyalari ne olacak alabilrcekler mi

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
İnşallah ama çok tehlikeli çökme olasılığı var 
-Reklam-
0 oy
(1,018 puan) tarafından
Orta ağır hasarlı binaların her zaman yıkılma tehlikesi olduğundan izin vereceklerini sanmıyorum 
0 oy
(1,661 puan) tarafından
Sadece kişisel eşyalar kontrol altında alınıyor büyük eşyalara dokunulmuyor malesef öbür depremlerde öyle yapılmıştı 
0 oy
(9,214 puan) tarafından
ağır hasarlı binalara girilecegini sanmıyorum ya 
0 oy
(6,808 puan) tarafından
İzin verilmiyor arkadaşımın binası şuan ağır hasarlı Malatyada giriş çıkış yasaklanmış binaya kesinlikle alamazsınız artçılardan dolayı ne olacağını bilmiyoruz yıkılacak demiş.. 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 160 göst.
20 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde I am a mother (339 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 517 göst.
5 Mart 2023 Diğer kategorisinde Kizannesiyim (796 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 771 göst.
18 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 235 göst.
10 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Kubra_2101 (2,127 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...