Kayseri’de o kadar hissedildi mi ya biz Antep’te canımızı zor kurtardık
Rabbim bilir merhameti çoktur mevlamin insAllah daha olmaz dua edelim bol bol
Kız içine mi doğdu. 22.47 de deprem olmuş Hatay'da
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın