0 oy
333 göst.
Diğer kategorisinde (6,347 puan) tarafından

image

Şuan decathlonda aynısı 6250tl ben neredeyse hiç kullanmadim süs vazifesi gördü odada eşim 4000tl ye koy diyor bana fazla geldi. 3000tl iyi mi bir çiziği bile yok

4 Cevaplar

0 oy
(1,523 puan) tarafından
4000 iyi demis esin gelen kisi de illa ki pazarlik isteyecek ufak bisee ikram edersin 
(6,347 puan) tarafından
Neyse öyle diyeyim o zaman
-Reklam-
0 oy
(607 puan) tarafından
Sen kaça almistin 
(6,347 puan) tarafından
Eşime sormam lazım
(607 puan) tarafından
Sen piyasaya bakma millet öteki tarafı hiç dusunmuyor bence satacaksan kara borsaya bakma
0 oy
(1,549 puan) tarafından
4000 iyi ya elektronik bisey sanirim dimi manuel mi yoksa elektronik mi bilemedim ama sifiri 6000 lerdeyse 4000 iyi 
(6,347 puan) tarafından
Vallah elektronik mi manuel mi  emin degilim ama sanırım manuel
0 oy
tarafından
Fotoğraf atma şansın var mı bizde almayı düşünüyoruz bir bakayim sendekine canım 
(6,347 puan) tarafından
Benimki bu model ekliyorum
tarafından
Teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 1,084 göst.
12 Haziran 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 400 göst.
7 Ocak 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
+2 oy
1 cevap 265 göst.
22 Ağustos 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Htcasel (139 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 182 göst.
11 Ağustos 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mrvgul (6,347 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...