Kafam dağılsın sürekli avizede olmasın gözüm diye lif işlemeye başladım
Nasıl olmuş çok beceremem zaten benim sorum normalde bir renkten iki sıra olması lazımdı en üsttede düz işlenip kapatılıyor beyazın bir sırasını işledim ama çok büyük olmacak gibi geldi beyaz tek sıra olsa üstünü işleyip kapatsam olurmu acaba
1,512,191 soru
24,666,100 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın