0 oy
430 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Kısır ıslak mı olur kuru mu ? Yani doğrusu hangisi ?

7 Cevaplar

0 oy
(187,429 puan) tarafından
ben bulguri sicak suda islatip bekletiyom yagda kavurmuyom
tarafından
Ben de öyle yaptım da biraz cıvık oldu yağı fazla mi koydum naptim
(187,429 puan) tarafından
suyu fazladir
(187,429 puan) tarafından
bulgurlada alakali serife hani paket bulgurlar kum gibi incecik islattinmi lapa oluyo ben hep eskisehirden acikda satilandan aliyom
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bulguru kuru tane tane olmalı bence sebzesi zaten hafif ıslak oluyor 
0 oy
(9,213 puan) tarafından
Damak zevkine göre değişir bence ben ıslak severim çok kuru boğazda yapışıyor hissi bırakır bende 
tarafından
Ya benimki de lapa gibi oldu biraz :D
0 oy
tarafından

Ben ıslak sevıyorum ya ıslak ekşi :D annem dıyo bulgur pılavı gıbı yapıyosun

0 oy
tarafından
Ben ıslak seviyorum kuru çok yavan geliyor 
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Bulguru tane tane oldumu güzel oluyor canım 
0 oy
(2,299 puan) tarafından
Islak yapiyorm hep  ve limon ekleyince tam ıslak oluyor 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 968 göst.
9 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 975 göst.
3 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 298 göst.
7 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 233 göst.
25 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde 35Nisa.! (150 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...