0 oy
430 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Annemin boynun yanında şişlik var 2 gün önce birden belirginlik gösterdi geçmese doktora gitçez başına gelen oldumu kendisi şişdiğini vark etmemiş sonradan etmiş

3 Cevaplar

0 oy
(282 puan) tarafından
Cok gecmis olsun canim ağrısı varmi?? Boyundaki agri kollarına vuruyomu?? Allah korusun botun fıtığı yada boyunda duzlesme olabilir kireçlenme de biran önce randevu alın bence. Annemde de vardı bi anda olup fıtık duzlesme kireçlenme boynunun hep bi tarafı sis bi tarafı da çukur gibi dururdu.. Insallah erken teşhis olur yag bezeside olabilir tabi.. 
(11,989 puan) tarafından
Yağ bezesi olursa geciyomuş sanırım işallah öyle olur kolu bi ara ağrıyodu en ıyı doktora gözükmesi babamda boyun fıtığı var annem olursa nolcek bılmıyom böyle
(282 puan) tarafından
Yag bezesi geciyo ilaçla yada alinabiliyo insallah bezedir canim.. Allah yardımcınız olsun biram önce bi genel cerrahinin görmesi lazım
(11,989 puan) tarafından
Aynen çanım çok teşekür ederim
-Reklam-
0 oy
(9,394 puan) tarafından
İçten çıkan bir sivilce olabilir. Yağ bezesi olabilir. En kötüsü ur olabilir iyi huylusu kötü huylusu olabiliyor Allah korusun. İhmal etmeye gelmez. Gidin bence. 
(11,989 puan) tarafından
En iyisi gitmek çanım işallah bişeyi yoktur
0 oy
(6,048 puan) tarafından
Grip soğuk algınlığı falan geçirdi mi yakın zamanda boğaz ağrısı falan . Lenfleri sismistir. Benimde öyle oluyor lenfler hasta olacağımız zaman bizi korumak için şişiyor.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 253 göst.
1 Mart 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 3,098 göst.
10 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde 16Nur16 (176 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 859 göst.
15 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Nezireeylul (1,927 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 452 göst.

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...