Dün ev ile ilgili bir post açmıştım düşünmekten başım ağrıdı Allahım napsam bilemiyorum ev de 6. Katta Allah korusun ufak bebeğim var napsam hiç bilemedim ki napiyim ben taşınayim mi yoksa bebeğim biraz büyüsun iyice araştırıp mi çıkayım kafayı yiycem artık
Canım taşın ne olcak özel kilitler var ondan alıp camlara takarsın cok kolay oluyo evi havalandırmak istersende onun ayarı var ona göre ayarlarsın allah ın izniyle bişey olmaz
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın