0 oy
214 göst.
Diğer kategorisinde (2,586 puan) tarafından
Kızlar ben üç doğum üçü de sezeryan üçüncü de doğuma 68 gittim verdim doğumdan sonra yine aldım şimdi ise verdim 62 oldum ama göbeğim olduğu gibi duruyor sarkık sizce ne yapmalıyım maddi durumum yok spora gidemem yürüyüş hava soğuk bebeği çıkartmam eşim çok yoğun çalışıyor başka var mı kür yada birşey 

2 Cevaplar

0 oy
(13,349 puan) tarafından
Karın egzersizleri yap. Mekik çek bol bol  en etkili hareket
(2,586 puan) tarafından
Beş ay önce üçüncü doğum yaptım zarar verir miki
(13,349 puan) tarafından
6 ay sonra başlanıyor diyor zaten 5 ay bitmiş bişey kalmamış canım.
(2,586 puan) tarafından
Anladım canım bakalım
-Reklam-
0 oy
(4,284 puan) tarafından
Lesie yapabilirsin YouTube yaz 15 er dk ile başla vaktin oldukca cogaltirsin
(2,586 puan) tarafından
Beş ay önce doğum yaptım zararı var mıdır
(4,284 puan) tarafından
Hayır bu dediğim video yabancı Bi bayan çok basit ama terletiyor bende başladım tekrar diyet ve spora günlük yapmaya calisiyorum
(2,586 puan) tarafından
Tamam anladım teşekkür ederim bakarım

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 628 göst.
24 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mryftma (133 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 1,650 göst.
5 Şubat 2023 Diğer kategorisinde ...Merve... (48 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 328 göst.
6 Aralık 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 241 göst.
26 Mart 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gizem_clk21eker (3,071 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,035 cevap

367,306 kullanıcı

...