0 oy
281 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,191 puan) tarafından
Kızlar şekerım yükselmiş açlık kan sekerım 123 cıktı sızın kaç çıkıyor. Bırde ben bu şekerı çok kafama takıyorum kafama taktıkca da sankı sekerım cıkıyo gıbı hissedıyorum gece artık uyuyamıyorum stresten. Çok zayıfladım her sey üst üste gelıyor vallahı ya dertlesecegım kımse yokmu :((

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

Benim böyle cıktı canım daha yeni baktirdim 

image

(1,191 puan) tarafından
Normal canım sızın sekerınız umarım benımde düşük çıkar
tarafından
Inşallah canım
-Reklam-
0 oy
(1,002 puan) tarafından
Benim 95 çıkmış 2 ay önce canım 
(1,191 puan) tarafından
Normal cıkmıs benım cok yukselıyor bu degerle gebelık zor olur düşürmem lazım :(
0 oy
(6,403 puan) tarafından
170 çıkıyor benim. İnsülin direncim var, ilaç kullanıyorum. Sen de dahiliyeye git 3 aylık şekerine bakıp ona göre ilaç verirler gerek olursa.
(1,191 puan) tarafından
Benımde ınsulın dırencı baslangıcı var dedı doktor bugun 118 cıktı anlamadım zayıfım da kılo da almadım nasıl ınsulın dırencı cıkıyor kı sızın kac cıkmıstı hatırlıyormusunuz ınsulın dırencınız
0 oy
(672 puan) tarafından
Benim 80 90 çıkar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 292 göst.
28 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1231 (73 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 277 göst.
0 oy
1 cevap 290 göst.
0 oy
2 cevap 266 göst.
31 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ferideozyurtkan (473 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...