Gece olunca ruh gibi evde dönüyorum yapacak bişey yok çocukları bırakamıyor annem yanında kalsın dedi aldım eve getirdim çok ağladı ama ben bişey olur diye içim kopuyor sürekli yanlarında uyuyorum eşim abartma diyo artık ama elimde değil.
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın