0 oy
371 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (134 puan) tarafından
Konu baslıgına ne yazsam bilemedim. Lutfen bakın. Sütten dolayı tek gogsun ateş gibi yanması. Titreme kanda cok yuksek enfeksiyon cıkması. Ilacda verilmiyor. Emzırmeden dolayı. 10 gulum dogum yapmış bir hasta. Crp cok yuksek enfeksiyon cim fazla yuksek ateş ve titreme. Nasıl gecer. Dr cozum bulmamış bilen var mi. 

5 Cevaplar

0 oy
(4,764 puan) tarafından
Mastit değil mi bu? 
(247 puan) tarafından
Evet benimde bildiğim kadariyla
(134 puan) tarafından
Çözüm var mı
(247 puan) tarafından
Bilmiyorum ki başıma gelmedi hiç
(4,764 puan) tarafından
Bende çok kısa bir süre olmustu. Duşta sıcak su tuttum memeye ve tarakla tersten masaj falan yaptım. Ordaki tıkalı süt kanallarinin açılması lazım. Bir de sağım yerine bol bol emzirme öneriliyor bildiğim kadarıyla.
(247 puan) tarafından
Bende öyle biliyorum tıkalı Süt kanalının açılması lazım
-Reklam-
0 oy
(6,084 puan) tarafından
Göğsün yanması ve titreme vs. mastıt belirtisi kan testini ne için yaptırdın 
0 oy
(247 puan) tarafından
Dr nasıl çözüm bulamamış 
0 oy
(2,944 puan) tarafından
Crp yani enfeksiyon antibiyotiksiz geçmez ki benim bildiğim öyle emzirmez 3 4 saat ilaç kullanınca
0 oy
(16,378 puan) tarafından
Mastit o ve asla antibiyotiksiz geçmez bende oldum emzirirken
(16,378 puan) tarafından
Bana Dr öyle birşey demedi bol bol boşalt memeyi dedi.bir de antibiyotik yazdı.asla geçmez başka türlü eğer bir haftaya geçmezse o bölgeden ameliyat yapiyorlar
(134 puan) tarafından
Pekı begegı emzırcek mı bu sürecte
(134 puan) tarafından
Bide mastıt neden olmuş oluyor acaba
(16,378 puan) tarafından
Doktor bana emzirebilirsin dedi
(134 puan) tarafından
Antibiyotik ıcerken emzırdın yanı

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 594 göst.
9 Mayıs 2020 Aile & Aşk kategorisinde Sim (235 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 392 göst.
0 oy
4 cevap 117 göst.
5 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Pnar&hasn (4 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 233 göst.

Kategoriler


1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...