Diyabetik ayak yarası sonrası dizden aşağı kesilmesine karar verildi bugün annem kabul etmiyor imza vermek istiyor. Böyle bişey yaşayanlar oldumu ailesinde vs . Kesilmesine onay vermezse tüm bacağına yayılmazmı . İyileşme şansı yok mu??
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın