0 oy
473 göst.
Diğer kategorisinde (1,073 puan) tarafından
Kizlar bu elbiseyi ne kadara satabilirim kinam da giydim maxsimim 15 dk giydim göndermeden önce kuru temizleme yapicam elbise de hiç bir sorun yok şuan hala aldığımız yerde satılık elbise 1823 tlye biz ne kadara aldık hatırlamıyorum çünkü o sayfadan toplu alışveriş yapmıştık sizce ne kadara ve nerde satabilirim 

3 Cevaplar

+1 oy
(327 puan) tarafından
Bence hatıradır satma alacağın bir kaç kuruş ne işini görür ki çocukların olur büyük olur kızına mesala giydirirsin evlendiği zaman her kız çocuğu varsa annelerinin gelinliğini giymiyormu evlendiği zaman
(1,073 puan) tarafından
Ya bir daha giyemem hiç Bi yerde elbise uzun koyacak yerim de yok uzun olduğu için dolapta yer kaplıyor da o yüzden satmayı düşündüm belki satmam da kızım var 3 yaşında ona nasip olur inşallah :)
-Reklam-
0 oy
(1,064 puan) tarafından
İhtiyacın yoksa buna kıyıp satma. İlerde kızın kullanır belki. Ama eğer satmakta niyetin ciddiyse 800den aşağı verme. 
(1,073 puan) tarafından
Evet kızım var 3 yaşında çok şükür elhamdülillah şuan için extra bir  paraya ihtiyacım yok yer kaplıyor diye satmak istedim ama evet söylediğiniz de mantıklı öyle düşünmemiştim hiç zaman çabuk geçiyor :)
0 oy
(5,430 puan) tarafından
Çok güzelmiş. Satmazdım ben
(1,073 puan) tarafından
Giyemem bir daha  yerim de yok normal de o yüzden satmak istemiştim ama vazgeçtim bende Rabbım ömür verir o günleri görürsek kızıma nasip olur inşallah :)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 409 göst.
16 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 811 göst.
17 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Ashshhshs (993 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 229 göst.
16 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asabii (1,457 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 751 göst.
15 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Keklik (2,441 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,193 cevap

367,380 kullanıcı

...