0 oy
149 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (14 puan) tarafından
Lise mezunu yum daha önce 2 yıllık üniversite kaydı yaptırmıştım okuduğum bölüm zor gelince bir sene sonra kaydımı sildirdim Bu sene üniversite sınavına girip aöf den okumak istiyorum tyt ve ayt var hangi oturuma başvuru yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı 

3 Cevaplar

0 oy
(1,737 puan) tarafından
2 yıllık tyt sınavı   ayt alan yeterlilik sınavı demek
(14 puan) tarafından
4 yıllık okumak istiyorum ayt ye mi başvuru yapacam
tarafından
4 yıllık istiyorsan hem tyt hem ayt gireceksin
(14 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(2,140 puan) tarafından
Iki yıllık önlisans okumak istiyorsan tyt'ye girmen yeterli
0 oy
tarafından
2 yıllık okuyacaksan sadece tyt ye gireceksin 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 361 göst.
10 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Semizotu (628 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 120 göst.
2 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,939 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 224 göst.
24 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 738 göst.
2 Aralık 2023 Kültür-Sanat kategorisinde Doga_DVM (6,090 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...