0 oy
115 göst.
Diğer kategorisinde (220 puan) tarafından
Kızlar ben hamileyken besik aldım mağazadan büyük çekmeceli ahşap anne yani ama fren sistemi yoktu kurarken içinde hemen getircez dendi ama ben doğum yapalı 10 ay oldu hala yok getirmediler mağazaya gidince söylüyoruz yanlış adrese girmiş yanlış şubeye gitmiş yoksa varmıydu beşikte öyle birşey eminmisiniz diyip durdular şimdi ben bunları nereye şikayet edeyim 5.000 civarı fiyat ödüyorum yani insanlik değil yaptıkları 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tüketici mahkemesine basvur zaten onlara tebligat gitti mi tutusurlar. Bir de Şikayetvar.com çok etkili oluyor ilk olarak oraya sikayetini yazmayı öneririm
(220 puan) tarafından
Oraya yazınca şikayet var gidiyor mu görüyorlar mi
tarafından
Evet zaten markalar kendisi açıyor hepsini görüyorlar tabi diger insanlarda gördüğü için daha etkili oluyor
-Reklam-
0 oy
(11,588 puan) tarafından
Kurumsal bi mağaza ise müşteri hizmetlerine şikayet edebilirsiniz veya mesigin markasının müşteri hizmetlerine
(220 puan) tarafından
Tmm canım evet mağaza bakicam yettti çünkü
(11,588 puan) tarafından
Satıcılar pek önemsemiyor sen müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildir
(220 puan) tarafından
Kız arıyorum acmiyorlar telefonu
(11,588 puan) tarafından
Hafta içi ara  :)
0 oy
(61 puan) tarafından
Tüketici haklarına sikayet et canım mobilyacıda sekreterlik yapmış biri olarak insanlara surekli yalan söylüyorlar kiminin sandalyelerini kiminin koltuklarının kırkentlerinj kiminin aynasını vs göndermiyorlar müşteri  beni arıyor getirecez not alıyorum karışmış gibi yalanlar soyletiyorlar sırf bu yüzden işten çıktım bu kadar yalanın içinde barınamam dedim 
0 oy
(1,912 puan) tarafından
İyi durmuşunuz bukadar 2 gün gecse eşim yıkar ortalığı.. hemen şikayet et hiç bekleme resmen dolandırıcılık 
0 oy
(650 puan) tarafından
Tüketici haklarına şikayet edebilrisn faturaların varsa

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 37 göst.

383,789 soru

11,483,447 cevap

35,111 kullanıcı

...