.
ama modeli ne kızlar bu travel mi kabin mi kabin tipi daha rahat olmaz mıydı acaba oturması için farkı ne bilginiz var mi. Bu arada oğlum 2 yaşına girecek ama fazla yuruyemiuor diye mecbur lazımdı ilki baya bozuldu
Chicco kabin tipi kullanıyorum memnunum
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın